بازتاب گرده افشان گلارو در رسانه های خبری

دستگاه گرده‌افشان نخل گلارو جهت بهبود فرآیند گرده افشانی و مکانیزه شدن نخلستان ها ساخته شده و به تولید انبوه رسیده است. این دستگاه نه تنها باعث افزایش سرعت و ایمنی در فرآیند گرده‌افشانی نخیلات شده، بلکه به ارتقاء کیفی و کمی محصول خرما نیز منجر شده است.

گرده افشانی مکانیزه چه خصوصیاتی دارد؟

در کشور ما معمولا برای گرده‌افشانی نخل از روش‌های سنتی استفاده می شود ولی در سال های گذشته و با معرفی دستگاه گرده افشان گلارو، گامی بزرگ در جهت بهبود فرآیند تولید و به حداقل رساندن زمان و هزینه‌ها برداشته شده است. با این دستگاه گرده افشانی درخت نخل از پایین درخت انجام می شود که باعث افزایش ایمنی و کاهش خطرات (سقوط از نخل) شده است.
با تکامل این دستگاه در سال های اخیر و و رفع مشکل نخل داران در این زمینه توجه رسانه ها نیز به آن جلب شده و بازتاب این خبر مهم توسط رسانه‌های معتبر کشور از جمله خبرگزاری مهر، ایسنا، فارس نیوز، قطره و… منتشر شده است. دستگاه گرده افشان نخل گلارو به عنوان یکی از محصولات اصلی نخلستان با ویژگی‌های منحصر به فرد خود در زمینه گرده‌افشانی، به عنوان یک گام مهم در جهت کاهش هزینه های تولید خرما برای باغداران و کشاورزان میباشد.

لینک خبر در رسانه ها را می توانید اینجا دنبال کنید

 

مراحل رشد و نمو میوه خرما

 

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.